onsdag 11 mars 2009

Nya halsband...


"Maria" Heter detta halsband och det är ett kort halsband.


"Jeanette" Heter detta halsband och är ett kort halsband med Jesusfisken och Believe.

"Ida" Heter detta halsband och det är långt.


klicka på bilderna för större bilder.


Har det blivit, tre stycken. Namnen har de fått av mina ungdomar som jag har varit ledare för. Förutom Jeanette som är söndagsskole ledare. Jag vill ägna detta till henne för att hon är så härlig på sitt vis. Sen har jag målat i två dar och så här blev resultatet. Det ska upp fler lappar och det blir nog andra så småningom. Sen ska lådorna vändas och få små knoppar. Men till sommaren kommer hela skrivbordet att vara vitt förhoppningsvis.

Ängeln har jag fått från ett fritids som jag jobbade på en gång i tiden det är från alla barnen och deras föräldrar. Jag tycker om den men jag vet inte om det är min stil riktigt. Har inte bestämt mig än.

Kram
Ina

2 kommentarer:

  1. Vad trevligt att du har tittat in hos mig =) Jag har lagt till dig i min lilla lista nu, och vilka vackra smycken du gör! =)

    Kram Benita

    SvaraRadera
  2. Tack för det fina halsbandet som tillägnats mig. Jag känner mig hedrad och välsignad med en så underbart god vän som är så otroligt skicklig i allt hon gör. Kram Jeanette

    SvaraRadera