måndag 16 mars 2009

Gamla fönster...


Stod och tittade ut genom fönstret och insåg att vi kanske inte ska byta ut de gamla fönsterna men samtidigt går det ut så mycket värme. Vi har sådana med två glas man sätter in ett till på hösten och tar bort ett på våren så vi har bara en enkelruta. De är väldigt fina nu har vi vadd emellan. Det får bli ett senare projekt. Sen har det blivit en plastblomma från Ikea den är ju fin även om jag glömmer av å vattna den. Den lilla fågeln köpte jag för 5 år sedan men tycker mycket om den än.

Kramar
Ina

3 kommentarer:

  1. Gamla fönster är charmiga, om än oekonomiska...Jag har också en sån kruka på fat! Pippin är jättesöt, kram Eva.

    SvaraRadera
  2. Ja gamla fönster är helt underbara! Visst viner det friskt men attans så vackra dom är!

    Vet du... det är min make som hjälpte mig med texten, för jag hade aldrig klarat det. Han var in och "lånade" lite html-kod från någons sida. Ja det var tur att ungarna hade gått och lagt sig... för svordommarna var inte lämpade för barn under 18 år =)

    Hoppas du har någon som kan hjälpa dig. För jag skulle nog sätta myror i huvudet om du hörde min beskrivning =)

    Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Hej Ina!

    Tack för din rara hälsning hos mig! Så fint ni bor, men ni har mycket snö kvar. Jag kan förstå att du längtar, det gör jag också. Vår snö är snart borta och då närmar det sig i alla fall.

    Vi har också innanfönster i vårt hus, och snart får vi ta ur dem och njuta ab ljuset och ljudet av småfåglarna, underbart!

    Du är varmt välkommen tillbaka till mig och jag kikar gärna in hos dig igen!

    Ha det så bra!

    Karin

    SvaraRadera