fredag 20 mars 2009

Efterlängtat paket...


Hej! Nu är det äntligen helg och jag har fått mitt efterlängtade paket. Jag har beställt varor på "Pagoni" där de har smycketsdelar och jag har fått mina glashjärtan. Ja som sagt var mina hjärtan jag har nog snöat in på hjärtan men de är fantastiskt vackra. Detta är ganska stort och tungt. Imorgon så ska familjen sjunga hela dagen och på kvällen så har vi en konsert i vår kyrka. Det ska bli fantistiskt roligt. Så det blir nog inga halsband gjorda. Jag lovade ju bilder från smyckesparatyt men glömde kameran så det kommer efter nästa. Nu ska jag äta popkorn med min lille son och mysa framför bolibompa eller Amigos. Riktigt go helg önskar jag er.

Goa kramar
Ina

7 kommentarer:

  1. sött glashjärta.

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert hjärta!Kommer du säkert skapa något vackert av. Lycka till i kyrkan med sången!
    Ha en skön helg
    Kram Stenlycka

    SvaraRadera
  3. Viket superfint hjärta! Ha en fin dag, kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Tjusigt! Kommer nog att bli fint! Lycka till med sjungningen! Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Åh, så vackert! Ha det bra, kram Eva.

    SvaraRadera
  6. Tack för ditt snälla inlägg.

    SvaraRadera
  7. Det är ju så fint med hjärtan.:-) Kram

    SvaraRadera