lördag 7 mars 2009

Kom nog på dig allt...



E satt gömd bakom sin röda snuttis och mumsade på något... och när han inte trodde att jag såg tittade han fram och vad fick vi se jo en liten pojke med en NAPP i munnen. Han som hade slutat med napp på dagen. Men det är inte så lätt när det är så myyyysssigt med napp. Han brukar säga att mamma, jag orkar inte längre vara utan napp. Med bedjande blick och huvudet på sned, vad gör man. Det är svårt att komma ihog att ta nappen varje gång den åker in och vara konsekvent... Men jag försöker i alla fall. Sen har jag och E målat lite lådor och vi ska fortsätta med skrivbordet lite senare. Så klart ska det bli vitt när det väl blir klart sen.Nä nu ska jag gå tillbaka till jobbet. Jag är bara hemma på timmar.

Vi har 5° och sol...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar