söndag 1 mars 2009

Länge sen jag skrev...



Jobbat och stått i under veckan och äntligen helg... E & D var på badhuset här i byn i lördags och det hade varit underbart roligt. De har byggt om badhuset till lite mer äventyrsbad med en bassäng som är 25 meter lång. Där simmade E från ena långsidan till den andra, simmat under duschen. Medan de var och badade passade jag och en väninna på att åka till stan och handla smyckes delar var det ända jag fick med mig hem denna gång. Men vi åt och fikade gott och mådde bara bra. På hemvägen så köpte jag hem pizza och det smakade perfekt... Vi avslutade dagen med att titta på melodifestivalen (som var sådär...).

Idag har vi varit ute och lekt i snön och åkt skidor E var jätteduktig på att åka. Som ni ser har vi mycket snö och det är härligt väder med lite moln och ca -2-3° kallt. Sen gick vi in och drack varm choklad, korvsmörgås och varma bullar. D är nu ute och åker 1 mil, jag har bara åkt 5 km i dag. Men har cyklat 1 mil.

Jag har börjat damma av denna cykel som kommer att bli mitt träningsredskap fram till 6/6 då tjejvettern går av stapeln i Motala... Vi får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar