torsdag 5 mars 2009

En stund över...


Blev det i dag innan jag ska hämta E på dagis, var och handlade så det blev en semla och "Lantliv". Vilken härlig tidning... OJ, OJ, här sitter jag och skulle göra så mycket annat den lilla stunden innan jag skulle rusa... När jag kommer hem så ska jag göra en lång lista på vad som behöver göras och sen bara beta av. Det är så LÄTT att spara saker och ting tills i morgon eller? Jag är nog sån i alla fall även om jag inte vill vara så. Jag måste fixa saker och ting i tid eftersom jag inte vet hur jag jobbar nästa dag, lite nackdel med att jobba timmar... nä, nu ska jag hämta E ha det så bra.

KRAM

Vi har 0° ute i dag och det droppar från taket.

1 kommentar:

  1. Men visst är det skönt med de där små stunderna i ensamhet, lite återhämtning innan man kör igång igen. Hoppas ni haft en bra dag! Kram Linda

    SvaraRadera