fredag 2 oktober 2009

Nu är kylan här...




Hej goa vänner!


Nu har nog vintern på gång. 1:a dagen jag har fått skrapa rutorna och -1°... Huva va kallt... Men vad kan man vänta när man bor i Norrland och hösten är här för fullt, det är otroligt vackert över Stödesjön och dimman ligger över sjön på morgonen när man åker till jobbet... Man kan inget annat än njuta av höstens vackra natur.

Tänkte visa några bilder på hemmet men det hinner bli mörkt innan man är hemma på dagen så i helgen så ska jag fota lite och lägga ut dem. Så det kommer...

I helgen så ska vi också fortsätta med trädgården och göra ordning den för gäststugan och runt växthuset förhoppningsvis. Nästa helg så kommer stugan så då blir det fullt med jobb hela helgen och veckan som ligger framför så bloggandet får ligga nere lite...

Ha en riktigt trevlig helg och goa kramar


3 kommentarer:

  1. Härliiga bilder du visar.Ja det är mysigt nu luften som ärklar och fin.Härliga färger.Bara 103 dagar kvar till jul.Ha en underbar helg kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. Här är det likadant! Brrrr. O jag som inte kan med vintern alls känner mej inte på topp.
    Fast vackert är det!
    Ha en fin helg! Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Hej svejs! Tack för din kommentar! Alltid lika roligt att få se vem som vart in och läst. Ja vi var oxå kallt även om vi inte bor i Norrland. Det är så fint med frosten på morgonen. Jag älskar alla årstider och tycker de har sin charm på sitt sätt... Jag ser att ni flyttat växthuset. Det skulle vi behöva göra oxå för det står så malplacerat. Men växterna trivs oerhört bra där så jag får nog överväga ;) Ha det gott Kram Carina

    SvaraRadera