tisdag 20 oktober 2009

Inspirationen är till baka lite...

Hej alla goa vänner!

Här så är det dimma och grått, så det är en innedag. Jag har försökt mig på något nytt, så här blev resultatet, men jag är inte helt nöjd. Sen har det blivit lite rensning av förrådet som förhoppningsvis ska bli klart snart. Väldigt vad man sparar på sig under åren och mycket behöver man inte. Men det är alltid svårt att rensa ut ens liv på något sätt, gamla minnen.... Men nu ska de på blåbergstippen...

Vår dimmiga trädgård....


Nu har taket kommit på plats och nu är det dags för takpappen och sen blir det takplåten... Det börjar likna en stuga nu i alla fall. Det stora röda uthuset är rätt så fult, det snöar in mm. Men en dag så ska det rivas och byggas nytt och annorlunda än detta så det passar in med gäststugan.

Ha en skön kväll och ta det lugnt, många goa kramar.

3 kommentarer:

  1. Oj, ser besvärligt ut med byggnationen. Vi hade vårt jobb i somras med att bygga till växthuset och det var inte helt lätt med blev i alla fall superfint till slut. Jag är helnöjd. Har idag satt upp en krona i taket på växthuset som jag tänder upp med belysning och det blev helbra. Jag tar bild och visar i veckan får du se. Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! :o)
    Ja, usch vilket dis och dimma. Vilken skillnad mot de soliga guldglittrande höstdagar vi haft! :o)
    Hjärtat är fint tycker jag, men man är alltid så självkritisk.
    Vilken bakarglädje i förra inlägget!
    Svärmor ser snäll och rar ut!
    Kram på dig!
    Kicki

    SvaraRadera
  3. vilket fint hjärta du har gjort,
    kramis

    SvaraRadera