torsdag 29 oktober 2009

Award


Jag har fått en award. Från Syster Yster hon har en helmysig blogg och är dess utom en underbar svägerska... man har tur att få en award av henne. Så jag tackar för awarden. Med denna så följer uppgiften att skriva 7 saker om mig själv samt sedan viadrebefodra till 7 andra bloggare. Här kommer lite info om mig.

1. Jag är född och uppvuxen i Umeå i Norrland å är Norrlänning även nu men i en annan stad i mitten av Sverige.
2. Jag gillar att sjunga gospel och är med i en kör.
3. Älskar att träffa släkt/familj och fira födelsedagar, överraskningar mm.
4. Hatar att göra rent havregrynsgrötsgrytan.
5. Har dille på att dricka caffelatte... och fikabröd.
6. Avskyr när man pratar illa om någon.
7. Gillar att överraska någon och göra någon glad. Avskyr att inte ha någon inspiration till skapande.

Jag skulle vilja ge denna award till alla som läser detta inlägg, det är svårt att ge några få bloggare när jag tycker om så många. Alla är värda att få den. Ni är så goa och inspirerar mig så mycket i mitt liv och skänker så mycket skratt och glädje.

Men Jag vidarebefordrar denna award till några i alla fall....

Home no.1
HELENA-SKARP
Drömmar om vitt och shabby
Den gamla skolan
Viveka i Bläckhornet
I Emmas vita hem
Lantlyckan
En liten extra blogg jag gillar är
Mormor Elsie



Ha en riktigt trevlig helg, mys riktigt ordentligt i höstmörkret.
Goa kramar


5 kommentarer:

  1. Tack snälla Ina för Awarden tar den till mitt hjärta och bevarar den där! Jag publicerar inga awarder på bloggen längre...men inte desto mindre glad är jag , TACK!

    Hoppas du får en trevlig helg!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Men tack allra finaste för den awarden.
    Den betyder jättemycket för mig :) Extra speciellt känns det också att du kommer från Umeå som mig :D

    Varmkram Viveka

    SvaraRadera
  3. Oj ! Tusen tack ! Blir så glad och känner mig hedrad !! Jättegulligt av dig att tänka på mig ! Önskar dig en trevlig helg ! Själv ska jag jobba i hemsjukvården . Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  4. Hej
    Tack så jätte mycke för awarden,jag blir så glad.
    Massor med kramar från mig till dig och ha nu en ttevlig helg.
    ninni

    SvaraRadera
  5. Tack för att du delar med dig av dig själv! Ha det bra, kram Eva.

    SvaraRadera