torsdag 22 oktober 2009

Besök med blommor...

Hej Goa vänner!

Nu är det snart helg och man jobbar i morgon. Men vi hade lite helg redan i kväll, vi hade bjudit hem några vänner på enkel mat som spagetti och köttfärssås. Var en härlig stund med glass och hemmagjort kola sås mums... De hade med sig denna underbara blomsteruppsättning. Visst blir man glad, vilka underbara vänner man har.

Idag har jag försökt börja storstäda lite med en son som har velat vara med. Det är underbart roligt men även jobbigt, men resultatet blev bra även om man är långt ifrån klar... tar lite längre tid... Men inser att jag har världens goaste son.

Ha en underbar kväll goa kramar

1 kommentar:

  1. Härligt med lite helgmys mitt i veckan!
    Jag tycker ditt hjärta blev jättefint! Jag har också köpt hem lite luffarslöjdsprylar som jag ska prova göra något av så småningom.
    O vad roligt att baka i bagarstuga!
    Ha en skön helg!
    Kram Cilla

    SvaraRadera