fredag 23 oktober 2009

Helgen är här...





Hej alla goa vänner!


Nu har det blivit helg igen och tiden rinner iväg, ibland undrar jag var den tar vägen... Det är fredag kväll och jag har haft en underbar dag på förskolan och sedan efter jobbet smet jag iväg in till Birsta köpcenter och handlade lite julklappar (ja redan tror det är första gången). Sen så ska jag och sonen på kalas i helgen så lite paket till dem med. Jag passade på att köpa en ny tidning en norsk... "Vackre hjem & intriör" en underbar tidning. Sen så satte jag mig på ett café och läste tidningen och drack en kaffe latte så klart i lugn och ro... Det var så efterlängtat. Det är en last jag har... hm....

Sen blev det lite andra inköp också som detta Zinkhus och tände så klart ett litet ljus i det när jag kom hem och det började lukta bränt och konstigt och zinkhuset blev alldeles brunt i taket, undrar om jag hade för stort ljus, ett värmeljus, men ska det bli så???? jag trodde att man kunde ha ett litet värmeljus... Sen blev det så klart hjärtan två stycket cementhjärtan... lycklig är jag.


Ha en trevlig helg, min började bra och jag hoppas att eran har börjat lika bra. Sköt om er i vintermörkret och njut av tändaljus och mys. Ha det bra goa kramar

5 kommentarer:

  1. Hej Ina!

    Ville titta in och önska dig en toppenhelg!
    Kram på Dig!
    Annica.

    SvaraRadera
  2. Haha, jag kan erkänna att jag smööög fram till lasbilen och försökte se snäll ut (som om det skulle ha hjälpt) Men bina verkade inte bry sig och det blev härliga bilder. Honung är ju så gått, speciellt bra nu i förkylningstider också.

    Hoppas du får en härlig helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Ina!

    Trevligt att hitta hit!
    Jag gillar verkligen den tidningen, den är underbar att bläddra i!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Hej Ina! Vilket fint zinkhus du köpte. De är så fina, skall ta och köpa ett själv oxå. Har hitills köpt 3 julklappar, skönt när man kan börja i tid.
    Ha en skön vecka
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  5. Hejsan Vännen! Åh, jag älskar verkligen de där zinkhusen, de är ju sååå charmiga! Skönt att ha börjat med julklapparna, vet du vad i vanliga fall brukar jag vara klar med mina nu men phu i år? nej inte en ända är inhandlad än, vart tar all tiden vägen? Kram petra

    SvaraRadera