torsdag 15 oktober 2009

Nya ljuslyktor


Hej Goa vänner!

Kolla in vad fina ljuslyktor som jag har fått av Gunilla en god vän till mig. Hon har skapat dem själv hon är helt otrolig på att fixa och dona. Och hon tänkte på mig precis vad jag behöver. TACK vännen. Sen har jag funderat lite över våran toalett och så här har den blivit men den är inte helt färdig....






Här har jag satt upp ett draperi av ett gammalt lakan med bokstäverna D som min man och E som min son. Inte illa... Sen skulle jag vilja köpa en ny tvålkopp i porslin och så klart vitt, min andra har gått sönder en lite olycka. Sen vill jag ha en origidé (Plast). Nått att önska till julklapp...

Sen har stugan kommit så nu är det fullt upp att få upp den under några dagar. Svärmor och svärfar kommer upp några dagar och det ska bli kul. Ska visa lite bilder på det senare.

Ha en riktigt trevlig kväll och fredag. Goa kramar

3 kommentarer:

  1. Jättefint Karina... men det är ju en av dina starkaste sidor det härna med inredning. Kram och ta hand om dig.

    SvaraRadera
  2. Hej Min goa Vän!!!

    Tack för dina otroligt uppmuntrande ord! Ja det här med omtenta det känns inte så betungande just nu tror mer att om jag missar denna kommer det att kännas jobbigt!
    Usch jag är alldeles för sällan in på din underbart vackra blogg! Ser att vi har ganska precis samma smak!

    Må bäst Ina!!!!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Men så snyggt du har gjort. kan tycka det är så kul att se vad fint du gör. Hm funderar själv på att göra om i badrummet. men det kommer nog att ta tid. ja vi har ju lite att göra. ha de bäst svägerskan.

    kram från Umeå
    Lotta

    SvaraRadera