söndag 30 januari 2011

Längtar efter....

...Att få åka skidor....

Hej goa vänner!

Här sitter jag en söndag framför datorn som vanligt mätt och belåten. Mannen har gjort kalas kassler med go sallad. Till efterrätt blev det glass, och nu bakar han tårta till mig efter som jag fyller år på onsdag. Tur att jag har en sån go man.

De har varit ute en sväng i spåret, han och sonen. Lite avis var man allt skulle behöva åka lite och dessutom längtar jag att åka. Men det får bli någon annan dag.

Var på gudstjänst på morgonen med goa vänner, det är skönt att ha en församling att tillhöra och goa vänner som bryr sig om en för den man är.

Nu ska jag strax gå till ännu ett möte med friluftsfrämjandet. det ska bli riktigt roligt och se vad vi kan göra i år, mot nya äventyr.

Ha en riktigt trevlig vecka. Goa kramar

5 kommentarer:

  1. Det är härligt med snälla gubbar.
    Du kan få tejp på bilderna hos photoscape.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Härligt med fler kyrkliga på bloggen, ibland tror jag att jag är den enda...
    Kram på dej,
    ullamaria

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt det såg ut :)!!
    Jag skulle gärna vilja ha ett par skidor och ut i spåren men det får bli nästa år.

    Ha det gott!
    Kram Erika

    SvaraRadera
  4. Iblan skanar man nog vänner som skulle tycka om en för den man är.
    Ha en fin vecka! och Grattis på födelsedagen.
    ~marita~

    SvaraRadera
  5. Härlig bild!
    Låter som att du hade en fin söndag. Grattis i förskott också!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera