onsdag 5 januari 2011

God fortsättning på det nya året...

Hej Goa vänner!

Nytt år och nya möjligheter... Ja, här är det fullt upp jag försöker att skapa lite nytt... och här blev det ett försök till ett dubbelt makrame armband. Men det blev inte som det skulle men ganska snyggt ändå. Funderar på att fläta in en smal spets på sidorna på nästa... vi får se. Kanske blir det för pjollrigt?

Vi har precis ätit tacos, oj, vad det var länge sedan jag gjorde tacos. Vi är några vänner här som brukar träffas och då blir det ofta tacos men det var länge sedan jag bjöd på det. Framför allt att äta det ensam som familj. Men det var väldigt gott.

Nu är det flera lediga dagar med familjen och det känns såå skönt. Vi kommer att försöka åka en del skidor både på längden och nerför branten. Men framför allt umgås med varandra och det behövs verkligen och att bara vara. Men det blir förstås även lite pyssel. Jag ska sprutmåla två lampor till lillstugan och sätta upp draperiet. Några smyckes beställningar ska jag klara av också ni får se dem på INAS SMYCKEN senare (klicka här så kommer ni dit).

Nu ska jag gå och mysa med familjen
Ha en riktigt trevlig helg!

Goa kramar

1 kommentar:

  1. Stora Kramen till dig, önskar dig en skön Trettondagshelg!
    Raina

    SvaraRadera