onsdag 26 januari 2011

ZUMBA, ZUMBA...


Hej Goa Vänner!


Då har jag kört mitt första ZUMBA pass... Det var riktigt roligt även om man kände sig som total taktlös, stel som ett kassa skåp, noll koll på koordinationen... men kul var det. Ska nog försöka mig på det nästa onsdag också.

Jag har haft tur att få jobba i veckan så jag har inte hunnit med att göra cement bokstäverna än men hoppas på helgens alla 48 timmar. Skulle behöva några fler timmar per dag men lycka är att få jobba så det är värt varenda timme.

I går var sonen och provade på skidskola här i byn, på längden alltså. Han hade väldigt roligt och de fick lära sig ramla, stiga upp, böja på knäna och åka utan stava. Det var en trött son som åkte hem och somnade rätt snabbt.

Min son har kommit på att man kan fråga rätt mycket när man ska sova för att få vara vaken en stund längre... i alla fall för pappa... Mamma brukar inte gå på detta. =0) I kväll så hade han frågat pappa om "Pappa, hur långt spottar en bläckfisk? Hur mycket kan en haj äta innan han mår illa? mm. Tur att jag slapp svara på dessa frågor.

Ha en härlig torsdag.
Goa kramar

3 kommentarer:

  1. Haha, ja dom är ju för roliga. Av alla dessa frågor måste vi ju få genibarn ;) SPännande med zumba, kanske man ska ta sig en funderare där =) Kramis Sara E

    SvaraRadera
  2. Ja barn är ju för söta med alla tankar o funderingar... Går inte en dag utan att jag får mig ett gott skratt av Oskars upptåg.

    Tänkte kolla om du kunde göra en beställning åt mig på ett smycke?! Skulle behöva ha de klart innan 13 Feb. Återkommer om mer info, kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Hihihi...vilka underbara frågor! Barn är ju för söta! Vad duktig du är som går på Zumba. Det låter jättekul men jag har verkligen TVÅ vänsterfötter och ingen som helst kordination...så jag skulle bara trassla in mig i mig själv ;o)

    Må så gott! Kramisar Lovisa

    SvaraRadera