torsdag 20 januari 2011

Tungt beslut...


Hej goa vänner!


Ni undrar nog vad Dala hästen har med tungt beslut att göra.....???? Dala hästen får mig oavkortat att tänka på Mora och orten Mora påminner mig om att SNART är det dags för tjejvasan och jag kommer inte att vara med i år som planerat. Jag skulle ha åkt det tillsammans med flera goa tjejer som också är inställda på att göra TJEJKLASSIKERN. Men som tur är det den första grenen så det är bara att komma igång till Vättern rundan på cykel i stället.

Som ni vet har jag varit lite krasslig precis som sonen men bara förkyld och ont i min fot som aldrig riktigt vill bli bra. Sen har jag hostat sååå otroligt mycket att träning finns bara inte på kartan. Men det gör ont i kropp och själ att inte få åka. Men jag har inte gett upp hoppet om att klara ännu en klassiker. Men det var ett tungt beslut att ställa in min resa.

Här händer ändå en del små saker... Sonen har blivit stor och tappat sin första tand så nu har han ett hockey bås i munnen och är sååå söt. Han har börjat på förskolan igen och jag har fått börja jobba igen så vi har börjat få lite vardag efter julen. Nu hoppas jag bara att vi får vara friska ett tag framöver.

Mannen kom hem med våra första tulpaner här om dagen och jag blev sååå glad, dessutom var de VITA. Tänk att man kan bli sååå lycklig över ett par blommor. (Fast de hamnade i lillstugan och det blev såå snyggt. Måste komma ihåg att ta in dem.)

Ni får ha en trevlig helg och sköt om er ordentligt och njut av vintern som är kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar