söndag 23 januari 2011

En härlig söndag...

Hej Goa vänner!
I dag är det söndag och dagen har rullat på i en hög fart... Vi började dagen med att Gospelkören sjöng i Svenska kyrkan i byn där jag bor. Det var riktigt roligt att få sjunga igen. Känns som om det var ett tag sedan. De hade en vikarierande organist som var otroligt duktig på att spela en fröjd för örat. Det var en härlig gudstjänst med härlig musik och goa ord, rogivande.

Här kommer några bilder från dagen, inget på kören eftersom man var med och sjöng så fick vi inte bilder på kören.



Det här är en härlig go vän som ligger varmt om mitt hjärta.
Har ni sett så fin altartavla de har...?

Här är en vacker vinter vy över kyrkogården.

Sen på eftermiddagen så satt jag i ungdomsrådsmöte några timmar, mycket intressant. När jag kom hem så fixade mannen en härlig middag med Ädelost, räkor och pasta. Det var sååå gott. Men nu är jag sååå fantastiskt trött... Ska försöka hålla mig vaken tills "Morden i Midsommer"

Nä, nu ska det fixas inför veckan. Jag som skulle hinna så mycket denna helg, men så blev det inte riktig. Om jag blir ledig i morgon ska jag försöka mig på att göra lite cement bokstäver.

Ha en trevlig vecka och goa kramar

3 kommentarer:

  1. Måste vara härligt att få sjunga i kyrkan i den miljön och akustiken.Tycker det är så stämningsfullt att vara i kyrkan. Min sambos minsta tjej sjunger i kyrkokören och tycker det är så roligt.
    Ha en fin arbetsvecka.
    Kramar Britt

    SvaraRadera
  2. Låter intressant med betongbokstäverna, kanske man får se det färdiga resultatet sedan?

    Ja, det brukar väl vara problemet med helgerna - tiden går alldeles för fort och man hinner alldeles för lite.

    Ha en fin kväll!
    /Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej! Låter som en trevlig helg, livet på landet på nåt vis..:) Önskar att jag oxå skulle hinna mer sånt jag är intresserad av. Helgerna består av att skjutsa barn till träningar,tvätta och handla, känns det som!!

    Ha en fortsatt trevlig vecka!

    SvaraRadera