lördag 22 januari 2011

Önskade att jag fick korgen....

Hej goa vänner!

Nu har det hunnit bli lördag och jag sitter uppe och bloggar för fullt. Det var ett tag sedan jag hade ork att blogga. Ni är så fantastiska att blogga men jag hinner inte läsa alla. Ibland undrar jag hur alla får tid till att sitta här.

Ser ni denna snygga korg den skulle jag såå gärna vilja ha framför kaminen med ved i. Men det skulle nog inte min man gilla. Just nu ligger veden i våran köks ö och där får man plats med sååå mycket mer. Men den är snygg. Annars skulle jag ha den i hallen så sonen skulle kunna lägga sina vantar och sockor i den... Jag tycker i alla fall om den.

I helgen så blir det mycket att sitta framför datorn men det är mest jobb som ska skötas. En massa pappers jobb som ska fixas i Ungdomsrådets regi.. Det är årsmöte på söndag och då ska jag försöka få ansökningen färdig... annars är man alltid sent ute...

Vi ska även sjunga GOSPELKÖREN i Svenska kyrkan på söndag och det ska bli riktigt kul längtar riktigt mycket. Hoppas att det kommer mycket med folk, det är ju alltid roligare att sjunga om det är mycket folk.

Ha en riktigt trevlig helg
Goa kramar

3 kommentarer:

  1. Hej hallå, ja korgen den var inte dum den. fast jag vet inte om det är så praktiskt med ved i det skräpar ju så...bättre till vantar och mössor, jg skulle ha toapapper i den ;-) Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. den korgen är praktisk att ha till mycket
    hoppas du får det trevlig i kyrkan i morgon
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  3. Gillar också den där korgen.:-) Kram Stina

    SvaraRadera