onsdag 2 februari 2011

En dag äldre... eller var det ett år...


Hej Goa vänner!


I dag har jag haft en underbar dag (min födelse dag). Den började så härligt med en son som kom in och ville väcka mig. Nedan för sängen hade min man ställt fram några paket. Så jag och sonen låg i sängen och öppnade paket och myste. Denna fina lampa (2st) fick jag av kära släkten i Västerås och min man, tusen tack vänner!. Lampor har jag önskat väldigt länge och nu äntligen... är de på plats. Nu ska bara sängborden målas vita och sätta på porslins knoppar. Men det blir till sommaren.

Sen har sonen och jag myst halva dagen innan det var dags att gå till jobbet. Där stod två fröknar och sjöng såå vackert för mig, blev lite rörd. Och höra grattis från barnen värmde varmt i hjärtat.

När jag kom hem så fick jag blomster bud med en vacker bukett blommor, med rosor och liljor. Tar en bild i morgon så ni får se. Tusen tack bror och svägerska!

Senare på kvällen var det dags för ZUMBA igen och i morgon blir det nog lite träningsverk.. (Åh inte lite heller antar jag). Men det var roligare denna gång när man börjar förstå hur det går till även om mina ben inte alltid ville som jag ville eller gick åt rätt håll...

NU ska jag koppla av lite med TÅRTA...
Ha en trevlig Torsdag.
Goa kramar

2 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS i efterskott.
    Jättesnygga lampor du fick, och vita kan man placera på många ställen.
    Den där ZUMBA träningen låter ju härligt. Finns inte den ute på dvd också vad jag förstår av reklamen på TV eller är det inte samma?
    Ha en fin dag.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. JätteGrattis i efterskott !!!
    Vilka fina presenter du fått !
    Zumba låter ju görroligt , skulle vilja prova .
    Kraam

    SvaraRadera