torsdag 24 februari 2011

10 tusen bör firas med en utlottning...

Hej alla goa vänner!

Tänk att jag har nu haft 10.000 besökare på min blogg, det är värt att fira eller hur. Det är riktigt roligt. Tack för att ni har besökt mig och hoppas att ni fortfarande kommer att besöka mig. Och tusen tack för alla go kommentarer och uppmuntran den här tiden.

Detta vill jag fria med er med en utlottning av
halsbandet "CARPE DIEM".
Man får välja vilken text man vill ha på ringen.

Hur gör man...

Du behöver inte ha en blogg för att delta utan det räcker med att du lämnar en kommentar i detta inlägg om att du vill vara med i tävlingen och få 1 lott. (Glöm inte att skriva din e-post och namn om du inte har en egen blogg, så att jag kan kontakta dig!)


Har du en egen blogg och vill dubbla dina chanser och få 2 lotter länkar du med bilden ovan från din sida (men tala om i kommentaren om du länkar).

Har du facebook och vill ha ytterligare en chans. Kan du gilla min "Inas smycken" sida på facebook klicka här kommer du dit. Där gillar du sidan och skriver en kommentar där och delar den sidan med dina vänner.

Tävlingen pågår tom 3/3 kl 20.00.

Lycka till!

4 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Klart jag är med och tävlar med två lotter, kram Maj-Lis

    SvaraRadera
  2. Grattis Vännen till dina besök!
    Det är klart att jag vill vara med i din fina utlottning. Länkar till min blogg.
    Kram Och ha en bra dag!
    Raina

    SvaraRadera
  3. Tack för en härlig blogg att läsa och besöka
    klart jag vill vara med idin utlottning.
    Britta Gustafsson Falun

    SvaraRadera
  4. Hej Ina!!
    Grattis till 10 000 besökare:))
    Självklart vill ja vara med!!
    Kram Ulrika Tagesson (Ika)

    SvaraRadera