söndag 6 februari 2011

Längtar efter våren...

Hej alla goa vänner!

Här är det fortfarande en massa snö, även om en del har smält bort så har vi fått mer snö, rätt skönt. Man vill ju att det fortfarande ska vara snö ute och den ska vara vit och ljus. Innan snön kom för några dagar sedan så var det såååå grått, dassigt och skitigt. Men det har blivit lite vår... Pelargonerna har fått komma fram och det är ljusare längre på dagarna det är såå skönt. Men det är härligt att det fortfarande är mörkt på kvällen så man kan njuta av ljusen. Jag gillar detta silver fat väldigt mycket. Jag tycker att det är väldigt snyggt när det börjar bli lite mörkt ser lite slitet ut.


Den här glasburken hittade jag på loppis för 10kr så den fick komma hem till mig. Den fick lite renovering med ett fint spetsband och lite ljus.


Den här olivkransen satte jag upp idag på köksdörren där den passar perfekt.

Har ni sätt en sån härlig flaska, kolla korken... Jag kommer från Umeå och den här har jag fått av min fantastiska moster. Jag tycker att den är så underbar och passar bra i mitt kök.



Den här buketten fick jag av min bror och svägerska när jag fyllde år. Den är fantastisk och doftar härligt.


Ha en underbar vecka och goa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar