fredag 26 juni 2009

Underbar vecka


Hej alla goa vänner!

Hoppas att allt är bra med er i sommarvärmen. Jag har blivit bättre men har fortfarande hosta. Tack alla för era underbara vänliga ord till mig. Det har värmt i dessa förkylningsdagar. Som ni vet så har jag haft mina svärföräldrar här en vecka så de har ställt upp väldigt mycke... Nu så ser jag ut genom våra rena fönster igen. Härligt... I går kom vår kära vän Barbro på besök och hade med sig en jordgubbstårta och jag missade att ta en bild på den som min son brukar säga "TYPISKT"... Men det får komma någon annan bild och ett recept.

Nu är det verkligen sommar och det händer mycket i naturen och i växthuset jag börjar få mina första små kart på tomaterna och rädisorna, ärtorna, salladen har kommit en bit på väg. Och tiden rinner liksom iväg och sen är det bara att komma ihåg att vattna, hmmm.

Jag tänker fixa en blogg till som kommer att heta Inas smycken tror jag och den tänkte jag sätta ut mina smycken för tillfället innan jag får till någon hemsida... vi får se hur det går. Så håll utkik i vänstra spalten så dyker den upp där så ni kan klicka er dit.

10 kommentarer:

  1. Hoppas hostan ger sig snart, inte kul med förkylning i värmen. Snälla svärföräldrar du har, ha en härlig helg!
    Kram Eva.

    SvaraRadera
  2. hoppas att din förkylning och hosta går över inte skoj i denna värme.Krya på dej.Ha en skön kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. hej hej..fin blogg du har1!
    *SOLA * BADA * NJUUUT!!*
    Trevlig sommarhelg!!
    ~~♥Önskar Millan♥~~

    SvaraRadera
  4. Men så jobbigt, det var en envis hosta. Skall hålla utkik i vänsterspalten.
    Ha det nu så gott och krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Ina=)
    Tack för komplimangen!
    Här har också ätits, fikats, badats och nu skajag väl dra ett drag med penseln, vilka vackra smycken du gör!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  6. Hej igen Ina.
    Jag målar för hand när jag gör texterna på möbler.
    Lycka till med ditt projekt hoppas vi får se det på bloggen sen.
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  7. Hejsan Ina!
    Vad skönt att hostan börjar ge med sig och vad gulliga dina svärisar verkar vara som fixar dina fönster. Gott med tårta.

    Ha det så gott.
    Kram Ida

    SvaraRadera
  8. Krya på dig!!! Härlig mumsig tårta!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  9. Hej svejs! Den där nedrans hostan har en förmåga att hänga kvar , men vad skönt att du är bättre! Vilka fina smycken du gör, otroligt duktig är du! Jordgubbs tårta är alltid lika gott;) / sköt om dig och Krya /Carina

    SvaraRadera
  10. Krya på dej , inte kul med förkylning i värmen !
    Kul med en smyckeblogg , lycka till !
    Kraam !

    SvaraRadera