måndag 8 juni 2009

Mini semester & måndag...

Hej Goa Vänner!
Nu är det måndag och det var ett tag sedan jag hade ett nytt inlägg. Tiden rinner visst i väg... Och vi har varit på en mini semester... Det var så mycket man skulle tänkt sig hinna med men icke se nicke... inte han man med det man skulle...

Men som ni ser så hade vi små mål med resan. Jag skulle cyklaTjej Vätternrundan och det blev det och det var kul, det blåste en del men det var uppehåll under hela tiden så det var skönt. Så nu är det gjort, 10 mil på cykel, måttligt stolt. Sen är jag stolt över min man som sprang STOCKHOLM MARATON lördagen innan...


Han syns inte på bilden för han hade redan hunnit i mål.


Här stoltserar han med sina två favoriter, tröjan och sin son.



Vi besökte ju Stockholm och min moster så hon tog oss på ett litet äventyr till Tyresta Nationalpark så där var vi en stund på söndagen efter maran... Tack för att vi fick bo över hos dig å träffas. Extra kram till dig.





Hemma hos moster Ella... Hennes trädgård



Vi var även i Runt lite... men jag måste fortsätta ta hand om min lilla son så vi hörs...
Ha en riktigt go vecka tack för att ni finns...

Goa kramar
Ina

3 kommentarer:

  1. Vad kul att cyckla tjejvättern.Duktigt gjort.Kul med lite mini semester.Fina bilder du visar.Ha en skön måndag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad trevligt med en minisemester.Fina bilder du tog från semestern. Kul att cykla tjejvätter, starkt gjort. Vet inte om jag skulle klara det själv.
    Om du går in på kat. Awarder jag gett så har du en att hämta där om du vill.
    Ha nu en riktigt skön vecka.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  3. Åhh vad ni är hurtiga! Absolut ska du vara stolt över både din o din mans bedrift!
    Ser ut som att ni haft en härlig minisemester!
    Kram Cilla

    SvaraRadera