måndag 22 juni 2009

Nytt halsband...

Halsband "Anna" kort 43 cm , 250 kr
Hej kära vänner!

Nu så har jag ett nytt namnhalsband som jag har designat med en beställare Anna så jag tar och döper detta halsband till "Anna" Det är ett kort halsband med namnlänkar och man kan ta bort det stora hjärtat och hänga till det på fest eller kan man ha det även till vardags. Kedjan är 43 cm runt halsen och hängena är 11cm långt det längsta. Kostar 250 kr med två namnlänkar, max 7 bokstäver.

Jag är fortfarande förkyld och ligger hemma och bara hostar och nyser, 38° feber och ont i kroppen men hoppas kunna gå på jobbet på onsdag. Mina svär föräldrar är här fortfarande även de är lite hängiga så vi hjälps åt med mat och allt. Så det är bra att de är här just nu. Det har visst kommit upp lite i trädgårdslandet rädisorna frodas i värmen. Det har varit en fantastisk varm dag idag troligtvis den varmaste. Nu ska jag ta och lägga mig ner igen men ni!...

Ha en trevlig vecka och många...

Goa kramar
Ina

12 kommentarer:

  1. Hejsan Ina!
    Vilket vackert halsband du gjort. Din fantasi tar visst aldrig slut.

    Tråkigt att ni är sjuka, men tur i oturen att ni kan hjälpa varandra.
    Kram kram och krya på dig

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Halsbandet är jättefint! Hoppas du kryar på dig snart,det verkar ju som värmen kommer nu äntligen! Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Vackert halsband du skapat! Visst är det kul att följa allt som växer, menar dock ej ogräset förstås...krya på dig, kram Eva.

    SvaraRadera
  4. Halsbandet är jättefint ! Krya på dig ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  5. du gör så fina halsband ska nog beställa ett av dig sen när jag flyttat ,skulle vara roligt med mina barns namn på ett sånt smycke
    kramis

    SvaraRadera
  6. Gud välsigne dig och din familj. Kikade in på din fina blogg. Kramar Gunvor

    SvaraRadera
  7. Krya på dig gumman.
    Jättefint halsband.;-) Kram

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Vad duktig du är som kan komponera alla dessa vackra halsband. Alla är lika fina, men jag skulle gärna vilja köpa de halsband som heter Ida om det går bra.
    Ha nu en fortsatt trevlig dag och krya på dig.
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  9. Vad trist att vara sjuk i det här fina vädret. Hoppas du kryar på dig snart. Fint halsband!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Jobbigt att vara krasslig när det är soligt ute.
    Du får gotta dej med lite te och en bra bok tills det går över.
    Kramis Ulla

    SvaraRadera
  11. Så fint halsband!
    Kram Agnetha o hoppas du är pigg nu!

    SvaraRadera
  12. Fantastiskt vackra halsband!!!!
    Kul också att du heter Ina som min dotter....
    Alltid trevligt att kika in på din blogg!

    Kram

    SvaraRadera