måndag 8 juni 2009

Award

Jag har fått en Award från gulliga Britt som har bloggen Freshgarden. Bloggen hennes är underbar och inspirerade, så har ni inte varit där så gör ett besök. Tusen tack Britt för utmärkelsen, det glädjer mig mycket.
Nu ska jag skicka awarden vidare och jag nominerar alla som jag har kommit i kontakt med genom bloggen men jag måste ju välja och vinnarna blir:
Ninni med Mormor Elsie
Sofia med Signe 1
Cilla med Vit som snö
Stina med Hemma på landet

Är alltid lika inspirerande att läsa era bloggar.
Reglerna för denna award är:
1. Kopiera utmärkelsen till din sida.
2. Länka till den som gav dig denna.
3. Ge awarden vidare till andra bloggare.
4. Länka till dessa från din blogg.
5. Lägg besked till deras bloggar,att du har något till dem.

Ha en trevlig vecka
Goa kramar till er alla
Ina

9 kommentarer:

  1. Grattis till din award.Ha en skön måndag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Gulle dej! Min första award fick jag av dig, och grattis till din välförtjänta utmärkelse! Kram Eva.

    SvaraRadera
  3. Grattiskram till awarden.Den är du så väl värd.
    Önskar dig en bra kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Grattis till din utmärkelse den är du värd, för jag tycker din blogg är jättefin och trevlig att läsa! Ha det så bra! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarden , den är du värd ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  6. Grattis till awarden den är du värd
    kram Jeanette

    SvaraRadera
  7. Grattis till awarden, den är du värd!!
    Och tack goa du för att du vill ge den till mej! Jag blir jätteglad:-)
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  8. Grattis till den awarden!
    Men du.....att du är så duktig på att cykla lååångt!
    Jag var ju cyklande brevbärarae i över 20 år, men nu har jag tappat stinget lite, går mest i skogen. Och så får man ju ont i rumpan om man är ovan.....aj aj. Det trodde jag aldrig, jag som älskade att cykla! :o)
    Vilket härligt ställe hon har din moster!
    Inget är som den svenska sommaren! Underbar!
    Ha det så gott!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  9. Grattis till din award. Den är du verkligen värd :)

    Äntligen lite mindre kallt ute. Iförrgår hade vi minusgrader på natten och rimfrost på morgonen...

    Kram Viveka

    SvaraRadera