fredag 1 maj 2009

JAG VANNNN.....


Design Ninnis bild.

TITTA SÅ SNYGG DEN ÄR OCH DEN ÄR MIN...
Jag vann den hos DESIGN NINNI. Kolla in den bloggen...
designninni.blogspot.com
Hej Vänner!
Vilket härligt väder vi har haft idag. 24° minst i skuggan. Helt otroligt är det sommar eller... Jag tänkte på vägen hem från jobbet idag att jag kanske skulle skriva lite i min blogg. Men jag har väl ingen bild. Tänkte att jag får väl låna en bild och här är den, Design Ninnis bild. Jag blev så glad når jag kollade min blogg och såg att jag hade vunnit jätte roligt.

Hoppas att ni hade en underbar valborgsmässofirande där ute i landet. Vi var ute och krattade trädgården så nu är den klar det ligger några högar kvar. Medans min son blev så trött och min man la honom vid 19 tiden på kvällen så åkte jag till grannbyn där församlingen har ett litet kapell. Där grillade de korv, sjöng, eldade, drack kaffe och hade en go gemenskap. Sen var den kvällen slut.

Sen har jag anmält mig till VÄTTERNRUNDAN ja, tjejvättern... Så nu finns det ingen återvändo... Nu är det bara att ta på hjälmen och slänga sig på cykeln och dra några mil. Mot Motala... I alla fall några varv runt Edeforsen, 1,2 mil som det blev idag (1 varv) med en go väninna.

Tusen tack för era goa kommentarer och att ni tittar in och läser min virriga blogg vad vore bloggen utan er. Jag blir jätte glad över dem och tycker att det är enormt roligt att läsa dem. Tack för att ni finns.

Nä, nu ska jag se på "Så ska det låta" och mysa med min man. Ha en fortsatt trevlig helg.

Goa kramar
Ina

20 kommentarer:

  1. Så fint du vann.:-)

    Ja, mys med gubben din du.;-) Kramis

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten Ina! Och tack för dina alltid rara kommentarer hos mig! Du är säkert lika fin som du verkar:-) Må gott kram Sofia

    SvaraRadera
  3. GRATTISKRAMAR till vinste, vad roligt att vinna.
    Vi hade en underbar Valborg med majeld vårsång och gott fika.
    Ja du var duktig du som skall cykla Vätternrundan, har du gjort det någon gång tidigare?
    Ha en bra kväll med gubben! Jag och min gubbe kom precis in vi har suttit hos grannen som bjöd på grillkorv och fika. Men nu när solen gick ner bakom hustaken blev det kallt.
    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis! Och lycka till med cyklandet. Kram Eva.

    SvaraRadera
  5. Stort grattis! Den var verkligen fin. Det låter som du hade en riktigt mysig valgorgsmässoafton, kratta i en trädgård saknar jag så här på våren när det sprätter i benen. Jag håller till godo med blommorna på balkongen tills den dagen vi blir med hus.

    Hoppas du får en riktigt härlig helg!
    Stor kram / Maria

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten det är alltid kul att vinna! Kul att du ska köra tjejvättern jag ska inte köra själv, men jag har några kompisar som ska åka. Det ska visst vara en ny runda i år 10 mil istället för 9 mil?!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten den var gullig.Åka vättenrundan va skoj.Sätt dej du o mys med gubben.Ha en gosig kväll kramiz ~~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  8. Grattis till fina lampskärmen!!
    Vätternrundan... det lät lite jobbigt.. säkert ändå kul, själv håller jag mej till loppisrundor:-)
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  9. NÄMEN GRATTIS har du vunnit, ja de e skitkul att vinna ,det vet ja ;)
    ha en skön helg nu
    kramis

    SvaraRadera
  10. Hej
    Ni verkar ha haft en trevlig kväll,du glöm inte att sända mig din adress så jag kan skicka lampkjolen till dig.
    kram o ha en go dag
    ninni

    SvaraRadera
  11. Grattis till den söta skärmen!!!

    Och lycka till med cyklandet.

    HA´en skön helg!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinsten. Lampan var jättefin. Ja, visst har vi underbart väder nu, man får passa på att njuta. Ha en fortsatt trevlig helg.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  13. Kul att du vann! Grattis till vinsten! Ha nu en riktigt go helg!

    Kram C.

    SvaraRadera
  14. Supergrattis till den fina vinsten!! Ha en fin fortsatt helg
    kramar Malin

    SvaraRadera
  15. Grattis, vilken tur du har! Ni skulle varit med igår, här var det grillparty vill jag lova, båda dina svågrar och svägerskor var här! Synd att ni bor så långt bort! Ha det bra, krama familjen! Linda

    SvaraRadera
  16. grattis till vinsten!! jag väntar på en inbjudan till tårtkalas hos D. Har varit i Bräcke hela dagen.
    Kram Maj-Lis

    SvaraRadera
  17. Grattis till vinsten!!! Kram Petra

    SvaraRadera
  18. Åhh, va fin vinst.
    Visst är det roligt när man vinner något vackert.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  19. Jo Ina! När du ska länka till nån så går du in där du skriver inlägget, sen markerar du där du vill att det ska gå och klicka sig vidare, sen överst på sidan där du bl.a laddar ner bilder finns det en grön symbol du klickar på (och då ser du att det står länk), då kommer det fram en ruta där du skriver in webbadressen du vill länka till, sen trycker du bara 'ok'...Förstår du? Hihi. Annars får du fråga igen. Stor kram Sofia

    SvaraRadera
  20. Åh vilken fin lampslöja!!!
    Gratulerar så mkt till den fina vinsten!
    Vi tillbringade valborg vid lomtjärns stugby där det bjöds på majbrasa, vårtal, fika och ett enormt fyrverkeri...resterande helgen har för min del bestått utav jobb.

    Ha det så gott!!!

    SvaraRadera