tisdag 12 maj 2009

En bit av köket...


Hej Goa vänner!

Hoppas att ni har haft en trevlig tisdag. Jag har i alla fall hunnit varit i stan och handlat en liten plåt burk hos VACKRA HEM i zink. Jag har ställt den i vårt kök jag tänkte ha våra maskindisktabletter. Tycker själv att det blev rätt snyggt. Jag tog några bilder också på hur det ser ut vid diskbänken. Jag hoppas på en renovering någon dag fram över. Vill ha vitt kakel och pärlspontsluckor mm.. Men det kommer väl någon gång. Då kommer hyllorna att bli vita. Hjärtan är ju min passion ibland mest oftast... hm. Som ni ser har jag ett också i fönstret. Ljuslampetten har jag två av men vet inte riktigt var jag ska sätta upp dem någon stans än. Det blir väl när nedervåningen är klar om några år. Ni får ha en trevlig fortsättning på veckan. Nu blir det lite bloggpaus... kommer att jobba en del så... Sköt om er och...

Goa kramar
Ina

20 kommentarer:

  1. Vilken fin burk! Måste nog besöka den där butiken jag å´ vid tillfälle....
    Sådana där lampetter har vi också...jag har stt dessa i trappen upp till övervåningen, gillar dem jättemycket.

    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  2. jag ser att det är Waltherburken jag funderat på... såå vacker! Hjärtan är härligt tycker jag också, visst behövs det mer kärlek i världen!!!
    Mycket jobb blir det av o till, klokt då med en bloggpaus, vi finns kvar o längtar efter dej!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Roligt med vackra saker som man använder dagligen, burken var jätte söt och vad fint du har det i ditt kök. Ha det så bra på jobbet.
    Många kramar

    SvaraRadera
  4. vilken söt burk du hittade,Vad fint du har i ditt kök.Ha det gott kramiz ~~~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  5. Hej
    Den zinkburken var otroligt fin,fint mönster på den.
    kram o ha en trevlig dag
    ninni

    SvaraRadera
  6. Du har det jättefint i köket! Ha det bra, kram Eva.

    SvaraRadera
  7. Vilken söt burk. Å så fint du har i köket!!! Kram/Agnetha

    SvaraRadera
  8. Jättefin burk. Så mycket roligare att förvara något så tråkigt som maskindiskmedel i en sån fin burk ;)
    Ha det så bra på jobbet!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Fin burk och fina bilder från köket...härligt att kunna titta ut när man diskar....

    HA´det så gott!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  10. Fin burk, det är detaljerna som gör helheten! Gillar hjärtat i fönstret! Ha det så gott & jobba lugnt/ Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Superfin burk! Härligt att kunna titta ut genom fönstret när man diskar! Må så gott och krama om familjen från oss!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  12. Behöver ni verkligen renovera köket ?? Då skulle du se vårt ! Vi håller som bäst på att planera , skall försöka dra igång en köksrenovering om ett par veckor . Jag tycker ert kök ser ut som rena drömmen , jämfört med vårt ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  13. vilken fin burk du köpt, zink är bara så snyggt. Vad fint du har i köket, behövs renovering? Ha nu en skön helg. Kram Britt

    SvaraRadera
  14. jag tycker ditt ser jättefint ut,
    ha en skön helg
    kramis Jeanette

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning och vilken fin hedersplats jag fått hos dig!! Tusen tack! :)
    Vilka vackra halsband du visar. Och lampskärmen var så himla fin där i fönstret!
    Hoppas du får en skön helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  16. Hej
    vill bara önska dig en trevlig lördag kväll
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  17. Hej Ina! Tack för dina goa kommentarer hos mig!! Vilken fiin burk, jag älskar ju zink:-) Hoppas du har en trevlig kväll, Kram Sofia ps. Tävling hos mig imorgon, hihi...

    SvaraRadera
  18. Hejsan Ina!Det ser ju underbart ut i ditt kök, och vilken jätte fin burk!! KRAM Petra

    SvaraRadera
  19. hej
    underbart bedårande kök =)
    önskar dig en skön helg
    kram pia

    SvaraRadera
  20. Jättefin burk du köpt, den skulle göra sig fint i mitt kök också ;). Hoppas du får en mysig helg!
    Kram Katarina

    SvaraRadera