torsdag 7 maj 2009

VISST ÄR DET KUL...


Halsband "Agnes" 38 cm långt och armbandet är 18 cm


Halsband "Nellie" 38 cm långt och armbandet är 18 cm



...ATT SKAPA...


Hej Goa vänner!

Hoppas att allt är bra med er. Själv sitter jag och skapar nya halsband till BARN så klart i rosa . Den med blomman heter "Nellie" och den med trollsländorna heter "Agnes". När jag sitter så här på kvällen så glömmer jag ofta bort tid och rum för att det är så kul. Tills min man säger men kom och lägg dig, då kan han gott och lagts sig för länge sedan och tiden har liksom försvunnit... Men det kanske bara är jag som har det så?

Vi var i stan och jag fick mig en ny cykel men den ska ni få se någon annan dag... Det regnar här så det blir inget snyggt kort... hm.. Och jag fick mig en ny skjorta och ingenting till min son denna gång... konstigt annars är det oftast att man handlar till sonen och inget till sig själv. Sen köpte jag så klart lite saker att pyssla med, fler härliga halsband kommer det att bli... Ha en trevlig fredag.

Goa kramar
Ina

7 kommentarer:

  1. Håller med, att pyssla är underbart kul! Tiden flyger iväg och ofta sover hela familjen innan man kommer sej isäng.
    Söta halsband!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  2. Så fina och gulliga, man kan ju förstå vem som gillar det i rosa =0) Ha en bra helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Vilka fina halsband du gjort. Synd att man inte har småbarn längre. Håller med att det är roligt att pyssla med olika saker, nackdelen är att tiden går för fort.
    Ha en skön helg
    Kram Britt

    SvaraRadera
  4. Vilka fina halsband du gör.Visst är det skoj att pyssla med olika saker.Ha en skön helg kramiz ~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  5. Jag förstår inte alls vem du tänkte på när du skapade Nellie halsbandet???? Rosa.... jag tror kanske det är väldigt uppenbart vem L menar i sin kommentar....Nellie kan inte bestämma sig för vilket som var finast

    Vi myser i soffan just nu ha det gott och hälsa D.

    Nettan

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Här kommer en till som är rätt ny i bloggvärlden. Det är spännande att bläddra och titta på alla finna bloggar. Ingen är den andra lik. Och vad alla är pyssliga.
    Det är underbart att hålla på med en trädgård. Ibland saknar jag det samtidigt som jag känner mig fri som inte har någon nu. Det var mycket passande, jag minns när alla bär mognade på en gång. På min trädgårdstid, då gällde det att sylta och safta. Ja, varje tid har sin charm.
    Jag tittar in ibland och ser hur du har det med allt du håller på med.
    Ha en trevlig helg hälsar Viola

    SvaraRadera
  7. Vad duktig du är! Du gör verkligen jättefina halsband kul att pyssla när man är på pysselhumör! Kram Maria

    SvaraRadera