lördag 9 maj 2009

Nya lampskärmen...

Hej Goa vänner!
Nu har snart hela lördagen gått till enda och så klart hamnar jag här framför datorn en stund. Vi har precis kommit hem från go vänner som vi fick go mat och go gemenskap. Tack för att ni finns. Det är underbart med goa vänner det kan man aldrig få för mycket av.

Min son och man bjöd mig på frukost på säng i morse, vilken härlig morgon... helt underbart och vi myste hela förmiddagen tillsammans sen blev det några halsband medans sonen staplade ved med fadern. Sen tog jag och min son en runda på 21 km på cykeln och det var skönt för utom att det blåste något så hemskt ena vägen och sen var det medvind så det tog ut varandra. Men vi hade en mysig stund tillsammans.

Här får ni se hur det blev med vinsten... ja, jag vann ju en lampkjol och jag var tvungen att prova den. Lampfoten är en gammal Ikea lampa som ska bytas ut när vi har renoverat rummet. Lampkjolen ska jag ha på en vit lampa i sovrummet när jag har inhandlat dem. Men först ska det målas en hel del innan. Blomman ska planteras om och klippas ner den har jag haft i många år, det är ett skott av svärmor.

Ha en trevlig söndag...
Goa kramar
Ina

14 kommentarer:

  1. Det verkar som ni haft en toppen dag.Grattis till vinsten det blev fint-Ha en mysig kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig start på en härlig dag!
    Lampskärmen är ljuvlig!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig morgon och dag du verkar ha haft. Grattis till vinsten, lampan blev jättefin. Ha en riktigt skön söndag.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  4. Så fin lampskärmen blev, grattis! Det är väl härligt med goda vänner.
    Ha det gott!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Men så fint det blev med lampkjolen,kul att du är nöjd.
    kram o ha en fortsatt trevlig söndag
    ninni

    SvaraRadera
  6. Mysigt ni haft förstår jag, vackert i fönstret! Ha det bra, kram Eva.

    SvaraRadera
  7. Åh vad fint det blev med lampslöjan!!!
    Låter som om ni hade en riktigt trevlig lördag, hoppas söndagen varit det samma!!!
    Frukost på sängen låter underbart.....sånt får nog en annan bara drömma om...

    SvaraRadera
  8. Hej Ina!!!!

    Vilken fin vinst...lampskärmen är toppen!

    Hoppas att du får en bra vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  9. jättesöt lampskärm, o vilken man och son du har , det är så viktigt att få ha sånada stunder tillsammans
    ha de gott
    kram Jeanette

    SvaraRadera
  10. Fin vinst! Så mysigt ni haft i helgen! Kram

    SvaraRadera
  11. Visst är det en gåva att vakna och vara lycklig över familj, hus å hem å att allt känns toppen.
    Fortsatt fin vecka...

    SvaraRadera
  12. Ja, visst är det härligt med goda vänner, vad vore man utan dem!? :o)
    Vilken fin vinst du kammat hem. Grattis!
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram till dig!
    Kicki

    SvaraRadera
  13. Ja vänner är en gåva som man ska vårda ömt!:-) Kanonfin lampskärm! Må gott, Kramis Sofia

    SvaraRadera