lördag 4 april 2009

Hus & Hem...


Ja, Den har kommit redan i tisdag. Men den har jag inte hunnit öppna förren nu och har barit hunnit skumma igenom. Denna vecka har sprungit iväg... men det har varit bra. Jag har fått möjligheten att jobba på en förskola och det har gett mig mycket energi denna vecka. Fast man är ju trött efter en arbetsvecka.


Här kommer två vackra spikar i smide. Som ligger på vår hylla på toaletten...


Min man D har skapat den utifrån mitt önskemål.

Ni kommer att få se fler bilder från toaletten. Min man har byggd den från start när vi flyttade in så fanns den inte hela rummet var en oinrett rum som vi styckade av en bit till toalett. Mer bilder senare.

Det är så roligt att få så fina kommentarer av er. Jag säger bara tusen, tusen tack. De betyder så mycket och man blir så glad av dem. Man längtar att få kolla bloggen för att kolla om någon har skrivit, visst är man konstig?

Kolla gärna in min tävling längre ner i spalten man får gå ner en bit. Det är några inlägg i mellan...

Goa kramar
Ina

18 kommentarer:

  1. Hej Ina och tack för din gulliga hälsning. Jag gillar pärlspont och hyllan med krokarna. Är krokarna gamla eller nytillverkade?
    Nu får du ha en skön söndag efter en skenande arbetsvecka.
    Kramar Stenlycka

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Kul att du lämnade en rad hos mig så att jag hittade hit :)

    Visst är det härligt när man har längtat efter att få lugn och ro och läsa och så kommer äntligen den där stunden...njut!

    Jag har fått en del beställningar, så menar du allvar med din kommentar får du gärna skriva en rad till lillaskatan@live.se

    Oavsett vilket hoppas jag att vi ses igen :)

    Sov gott!

    Anna SKata

    SvaraRadera
  3. Det tar på krafterna att jobba i barngrupp, vackra bilder du visar. kram Eva.

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset.
    Kram Stenlycka

    SvaraRadera
  5. Vad fint han gjort! Mysiga spikar! Har varit hos syster i Örebro idag och myst med barnen, han med lite trädgårdsmässa också. Kul! Det var verkligen supervarmt idag, hoppas det håller isig så man kan påta lite i trädgården. Hoppas ni får en fortsatt bra helg! Hälsa make och son
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Halloj!

    Nej du är inte konstig som kollar efter kommentarer :) Det är ju dem vi vill fortsätta blogga för. Då vet vi att det är uppskattat. Den glädje vi får tillbaka av alla goa människor här i bloggvärlden är ju magisk.

    Vilka fina bestick du hade i ditt förra inlägg.
    Ha en fin dag

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  7. Jättefina spikar, och hyllan oxå!:-) Klart man blir GLAD när man får respons för sina inlägg:-) det är ju såå kul o blogga, visst? KRAM Sofia

    SvaraRadera
  8. Fint det blir på toaletten! Jättefina smycken, jag är med och tävlar.. Kram M

    SvaraRadera
  9. Vad fint det ser ut på badrummet, ska bli spännande att se mer därifrån. Ha det gott!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Ja,visst är färgen rosa helt underbar!!Min sambo tycker det är mindre skoj när jag kommer hem med rosa prylar..hehe..
    Du undrade om min blogg va ny..Svaret är den att jag hade en annan blogg i över 1 år,som jag raderade för att det fanns ngr människor som la sig i det mesta..så jag valde att starta en ny o hoppas på att dom inte får reda på min nya blogg-adress!!!
    Hoppas du haft en bra helg?!!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Kommer igen och tittar på badrummet. Smides spikarna har jag också. Skall spika i en i köket och ha som krok.

    Ha en bra vecka. Camilla.

    SvaraRadera
  12. Har precis kollat i tidningen :) mycket inspiration!

    SvaraRadera
  13. Ser ut att bli fint på toaletten! Det är bra att du sätter din karl i arbete :)

    Hoppas att helgen har varit skön! Glad påsk!
    Kram Caroline/ på Lindbacken

    SvaraRadera
  14. Halloj!

    Ja vist blir man glad för kommentarer men faktum är ju att tiden tyvärr inte räcker till.....inte min i alla fall...suck....jag hinner sällan sitta några längre stunder framför datorn och det är ju synd för man får ju sååå mycket inspiration.
    Den där tidningen har jag också liggandes oläst.....men då har man ju något att se fram emot...;)
    Vilken fin hylla din man snickrat. Hyllor kan man aldrig få för många av...:)
    Glad påsk!
    Kram katarina

    SvaraRadera
  15. Hallojsan! Fin blogg... jag är oxå ganska ny på bloggandet och tycker det är jätteskoj. Tänk så många som har samma intresse och smak..Jag insämmer att man blir glad av alla gulliga kommentarer. Ha det gott/Carina

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Tack för titten hos mig! Ja, nya tidningar är alltid lika roligt! Jag fick nya Allt i hemmet idag! Mysig kvällsläsning! :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  17. Visst är det kul med kommentarer, visst ger bloggandet mycket för en.

    Nett

    SvaraRadera