fredag 11 november 2011

Snygg Tunika...



Hej goa vänner!


Nu har det hunnit bli fredag och jag har hunnit vara själv en hel vecka och saknar min familj otroligt mycket....

Men jag har kollat in min favorit butik på nätet "Nordljus" Den ligger egentligen inte så långt från där jag bor men det har varit lite avsides och nu har de flyttat lite längre bort. Men jag funderar på att göra ett besök där nu när jag fortfarande har några dagar kvar av min ensamhet. Denna tunikan är lite av en favorit. Men de har såååå mycket vackra saker. Skulle kunna köpa hela butiken.

Jag har varit förkyld i över en hel vecka och är fortfarande trött och förkyld. Det känns så tråkigt att man inte kan träna och min kondis har inte blivit bättre av förkylningen. Men jag och en go vän ska ge oss ut en tur på söndag men bara en promenad. Löpningen får ligga lite på hyllan...

Jag har inte kunnat träna så mycket denna månad så min viktminskning har inte kommit någon vart denna månad så jag får nog ta tag i detta igen. Men tolv kilo är rätt bra så jag får se på resultatet över lag istället för sista månaden. Men man får inte ge upp det är bara att ta nya tag även om det känns lite meningslöst just nu... Men nu ska jag bli frisk så jag orkar med att träna. Om några månader så är det dags för "TJEJ VASAN" så ett par pjäxor ska in skaffas i år så det är bara att invänta snön. Kylan har kommit men snön verkar dröja. Flera år i rad har snön kommit denna tid och legat kvar under vinter så vi hoppas att det gör det i år också. Sonen har ju börjat träna skidor i år på mer allvar eller rättare sagt tränar för det i alla fall är bara 6 år så... Men Jag skulle nog behöva ha några lektioner i skidteknik. Men jag hoppas att jag kan åka under 5 timmar i år.

Ha en underbar helg
Goa
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar