söndag 6 november 2011

Har en städdag...

 Hej alla goa vänner!

Den här dagen har varit en hemma dag och det har varit helt underbart. Jag har inte gjort så mycket hade förmånen att få sova till 10.30 och det var länge sedan jag sov så länge. Men sen så började jag att städa huset. Som har fått stått lite åt sidan mellan jobbet och familjen. Men nu är snart nedervåningen städad. Passade på att torka fönster ute i farstun och bytte gardiner. Det har ju kommit en ny affär till storstan som heter "Dollar store". Där köpte jag denna gardin för 70 kr. Den fick hänga ute i farstun.

 De här skridskorna köpte vi på fyndlagret, sonen fick ett par och jag fick ett nästan helt nytt par allt för 275kr inte illa. Just nu får de hänga ute i farstun. Men jag ska lägga ut de i förrådet.


Ha en trevlig vecka!
 Goa kramar

Denna sten fick jag av en go vän som heter 
Jeanette som vet att jag älskar hjärtstenar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar