lördag 12 november 2011

Ännu en tunika som jag gillar...

Finns att köpa på
NORDLJUS


Hej Goa vänner!

Här kommer en annan favorit. Kanske kan bli min någon gång... Idag har det blivit lite städning och en promenad i snabb takt så på tisdag blir det en löprunda runt byn. Idag blev jag bjuden på middag av goa vänner och det var såååå gott. Sen två parti luffarschack och jag vann 1 av gångerna. Tack sååå mycket för en trevlig eftermiddag.

I morgon blir en underbar dag, jag ska hämta sonen och mannen vid tåget. Nu har de varit borta 11 dagar och jag längtar oerhört mycket efter dem. Har lovat att lägga sonen i morgon. Längtar så att hjärtat gör ont.

Ha en härlig söndag
Goa kramar

1 kommentar:

  1. Vinkade till mannen din bland allt folk idag =0)
    Vad stor han har blivit sonen!
    Förstår att det blir mysigt att få hem dem, då får du nog höra allt om uppdraget i Basileiagudstjänsten idag.
    Kram till dig!
    Linda

    SvaraRadera