söndag 6 november 2011

Installation på jobbet...

 Min arbetsplats för tillfället.

Hej Goa vänner!

Här kommer en dag på jobbet. Lite ovanlig dag, vi hade installation av nya kyrkoherden förra söndagen och biskopen var på besök.

 Här ser ni vår nya kyrkoherde och vår barnkör. De är helt underbara och de satt tysta hela tiden. Förutom kyrkoherden, han talade en hel del :)

 Så här ser kyrkan ut, den är väldigt fin.

 Installationen av kyrkoherden...


 Barnkören sjunger några sånger...

 Biskopen i hög person....


 Utsikten från arbetsfönstret...
Församlingshemmet där jag har min barnverksamhet.


 Här ser jag min egen Kyrka på andra sidan älven... det är en baptistförsamling... här är det endast vattnet som skiljer oss åt...
Vi har många gemensamma aktiviteter och ett gott samarbete.

Det var en bra dag med bra gemenskap och god mat.
Ha en underbar vecka!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar