lördag 2 juli 2011

Trädgården har fått lite mer utsmyckning.



Hej Goa vänner!


Här har jag experimenterat lite i betong och gjort en ängel. Sen blev det lite andra små saker. Några hjärtan som hamnade i blomkrukorna ute i trädgården...


Här ligger det ett hjärta...


... Och här dök det upp en liten blomma i grusgången som jag inte har planterat dit utan den växer vilt i min grusuppfart. Vill inte plocka undan den tycker att den är rätt söt där den står.



Nu har de nya utemöblerna kommit på plats, det enda vi saknar nu är en altan att ställa dem på men det kommer nog nästa år.



Här har det hamnat ett hjärta och en ros i betong...

Vi var i Umeå på midsommar och firade med min släkt där uppe men de bilderna visar jag på sonens blogg så ni som vet av den kan kolla in bilderna där.

I morgon ska vi åka och titta på teater så jag visar bilder på det i morgon.
Ha en bra lördag och söndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar