måndag 4 juli 2011

Lite nya inrednings detaljer hemma i ytterhallen...

Välkommen hem till mig!

På en titt i vår ytterhall...


Den här lyktan har hängt här ett tag och jag har ställt in ett grav ljus i lyktan för att bevara den längre. För att stearinet ska hålla sig på plats och det känns säkrare.


Här har jag två kronor som hänger i var sitt fönster. skulle vilja sätta en liten blomkruka där i stället för värmeljus. Små blommor med små blad. Vi får se om jag hittar några.


Detta K står för mitt förnamn och efternamn.... Jag gillar den bokstaven väldigt mycket. Det kan även stå för Kristus, Kristen...


Ovan för dörren har jag satt upp detta härliga citat som jag gillar väldigt mycket. Nu har vi bott här i snart 8 år i augusti så nu är detta mitt hem. Jag har aldrig bott så här länge på ett ställe så nu får jag kalla detta mitt hem.


Ha en härlig eftermiddag, goa kramar


5 kommentarer:

  1. Det ser väldigt fint ut.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Var ett tag sedan jag var inne på din blogg, det har varit så mycket den sista tiden, nu skall det bli bättring för nu har jag semester som du vet. Härliga vita saker du visar på ditt inlägg. Är så rofyllt med den "färgen".
    Önskar dig allt gott idag!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  3. Hej Inas!
    Så fint ni har det!
    K:t är fint, passar mig också.... Kristina är mitt namn, men även hans som skall all ära ha!
    :o)
    Kram Kicki
    Min Skattkammare

    SvaraRadera
  4. Så fint du har i hallen!! Smart med gravljuset i lyktan, det ska jag komma ihåg!

    Kram Milla

    SvaraRadera
  5. Härliga teaterbilder, skulle jag gärna gått på.
    Visst är det fint med en grön växt i de där kronorna;)
    kram ullamaria

    SvaraRadera