tisdag 26 juli 2011

Färska jordgubbar än...

Hej alla goa vänner!

Som ni ser så har vi fortfarande jordgubbar och dessa är från vårt eget land eller rättare sagt sonens. Han gillade dessa mycket mer än de köpta... han bara älskar dem... Det är andra omgången som vi får så här mycket på några få plantor det bara svämmar över.

Jag var ju och simmade i Vansbro och det gick bra, på 44 min... (fort för att vara jag). Nu så har jag börjat att träna löpning igen. Jag skadade ju foten för en månad sedan men nu verkar den vara bättre. Men det känns som om man börjar om från början, ingen kondition. Men hoppas att vara i trim till Lidingöloppet den 24 september... Vi får se hur det går.

Ha en härlig tisdag. Goa kramar

3 kommentarer:

  1. Hej goa Vän!
    Vad duktig du är vilken tid! Var det inte kallt och mycket människor att hålla koll på?
    Här lyser solen nu på morgonen, härligt för det var länge sedan. Jag är inne på min fjärde semestervecka, det har inte blivit så mycket utflykter som var tänkt, för precis när jag började min ledighet så ringde stenläggarna som vi hade bokat i höst för att lägga vår garageuppfart, att de ville komma tidigare eller rättare sagt med en gång. Så det var bara att tänka om. Det har varit grävmaskiner, duktiga stenläggare,många besökande grannar som skall inspektera, massor med sten, sand över allt och så förstås massor med fikapausar. Nu är det snart klart vi väntar på att trappan skall göras. Det har regnat mycket under den här perioden och då går det inte att sopa ner sanden mellan stenarna, så idag när det är sol här blir det att sopa.
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan
    Kram Raina

    SvaraRadera
  2. finns det något så gott som jordgubbar mums
    kramiz

    SvaraRadera
  3. Vackra smycket:)

    Mer trafik till din hemsida:

    Regga dig här för att få fler besökare till din hemsida har själv fått ca 400 nya

    http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=rollingdice

    MVH Eva-Lena

    SvaraRadera