lördag 16 juli 2011

Nya gardiner till sovrummet...

Hejsan alla goa vänner!

Nu har jag äntligen varit ute och hittat ett par gardiner till sovrummet och så här ser de ut...


Köpte även en kjol till lampan men nu är det bara foten som ska bytas ut någon gång. Vi har ju inner fönster som ska in på vintern och då behöver jag en liten fot. Men jag ska ut och jaga efter två vita fötter... Hoppas att jag hittar ett par billigt.




Jag har ju gjort en kruka i betong som jag fortfarande inte har visat men det kommer en bild på den med. Jag har inte fått ut den inre hinken än så jag har inte kunnat plantera i den än... men jag hoppas att jag ska få ut den i morgon.

Jag simmade Vansbro tjej sim förra helgen och det gick jätte bra för att vara mig, 44 minuter. Så nu ska jag bara träna till Lidingöloppet till hösten. Jag skadade ju foten för några veckor sedan så jag har bara kunnat cykla men hoppas att jag ska få bättre kondition i alla fall.

Ha en underbar söndag, goa kramar

1 kommentar:

  1. Så gullig gardin, ska bli spännande att se din kruka när den "kommer" ut....
    Har fått beställningar på fågelbadet, visst är det bra med bloggen?
    kram ullamaria

    SvaraRadera