lördag 25 september 2010

Visst är det roligare att städa när man får...

Lägga fram något nytt...

Hej Goa vänner!

Jag tycket att det är rätt tråkigt ibland att städa, men det är roligt att handla hem något nytt och lägga fram, det blir liksom roligare att se fram emot att lägga fram det när det är nystädat. Är det någon fler som är så? Jag har varit i stan och inhandlat dessa fina påskuddar. Men jag vet inte om jag ska ha dem här i kökssoffan som fortfarande är grön och inte vit. (men det kommer kanske någon gång) Jag längtar tills vi får göra om köket men det kommer, först koncentrera oss på badrum och hall...



Eller här i fåtöljen i sovrummet...


Sen blev det lite smyckes tillverkning idag igen, dessa häftiga örhängena väldigt långa.


Sen har det blivit både bullbak, hallonmuffins, kladdkaka och tårtbak idag. Vi hade besök av släkt och vänner på middag och fika. Vi firade ju min lille prins som fyller 5 år. Oj vad tiden går fort, det känns som om det vore igår jag kom hem från BB. Gick på IKEA fredag kväll och stängde stället, och halv 6 på lördag morgon var han framme. Det mest fantastiska i mitt liv.

Nä nu ska jag gå till sängs, vi ska sjunga hela dagen i morgon. Vi har två konserter med Cindy Peters en kl 15 och en kl 18 så det är fullt upp.

Men ha en trevlig söndag och goa kramar

2 kommentarer:

  1. Godmorgon Vännen!
    Visst är det trevligare att städa när man får pynta med något nytt. Vilka snygga påskuddar, vad roligt med lita annorlunda kuddar.
    Vad flitig du har varit hunnit med vackra örhängen, baka och födelsedagskalas.
    Sitter här på morgonkvisten med en liten förväntan i kroppen, vi skall åka till barnbarnen i Motala,jag skall också på födelsedagskalas den store killen fyller nio år idag. Farmor har köpt present, en experimentlåda, som stod högt på hans önskelista.
    Ha nu en bra dag och det låter jättetrevlig att sjunga med Cindy Peters.
    Kram Raina

    SvaraRadera
  2. Wow!!! Impad är jag över dina örhängen. Undrar vad som skulle passa en svart skata? Kanske samma modell i svart...måste kika in på din smyckesblogg!

    Trevligkväll,

    Anna

    SvaraRadera