lördag 18 september 2010

Inspiration

Hej Goa vänner!

Här kommer lite inspiration från en favorit butik i Örnsköldsvik jag skulle inte ha några problem att fylla mitt hem med saker från denna underbara butik

Paisley Home

Klockan som hänger där skulle jag vilja ha i köket, men den är lite för stort men super snygg.


Så vackert med rost. Skulle passa bra hemma hos mig ett K kanske.

Dom här föll jag också för till lillstugan för 75kr st läckra.

Ja, inte för att jag har så fin trädgård men den skulle nog göra sitt och lysa upp den tråkiga trädgård som jag har.

Ha en trevlig söndag, goa kramar Ina

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vad mycket vackra saker det fanns i den butik, förstår att du vill ta med mycket hem. Tur att jag bor så långt i från affären.
    Här har vi ett underbart höstväder, skall försöka ta en tur till svampskogen eller rättare sagt skogen, för svamp är jag dålig på att hitta.
    Kramar i massor till dig!Ha det gott!
    Raina

    SvaraRadera