onsdag 22 september 2010

Nu har jag börjat sälja dessa underbara häng ur.


Kolla in den på INAS SMYCKEN

Idag har jag fått äran att vara MULLE idag i en förskoleklass och det har varit enormt kul. Det är så härligt med barn i den åldern. Skräptanten var också där idag och jag hann inte i fatt henne och vad hon hade skräpat ner.... Senare på dagen så åkte jag och en go väninna och min lille son till stan där vi köpte några fiskar och växter till sonens akvarium. Va rogivande det är att kolla in dessa härligt färg glada fiskar. Nu ska jag fixa lite beställningar och hitta på något nytt i smyckes väg.

Ha en underbar kväll och goa kramar

1 kommentar:

  1. Det låter jättekul med mulleverksamheten, jag minns den från när jag var liten. Vackert klocksmycke, ha det bra! Kram Eva.

    SvaraRadera