onsdag 5 maj 2010

Mycket har hänt sedan sist...

Loppis fynd


Hejsan alla glada vänner!

Nu har våren kommit med både snöstorm och regn om vart annat. I går så snöade det här det kom väl ett par cm som tinade bort på en gång. Jag som hade planterat ut en del blommor... jag hoppas att de klarar sig. Här är lite fynd från loppisen, ett rivjärn och några kakformar men även en fin sockerlåda som jag så gärna ville ha. Men den bilden kommer senare när jag vet vad den ska fyllas med...


Jag har lånat svärfars systemkamera så jag fick en bättre bild av min favorit inredning som annars har blivit så blåtonig. Vi har ju creamfärgade randiga tapeter och inte blåa...

Jul ljusstaken har fått stanna kvar i vår men med vita stenhjärtan istället...


Denna fina skål har jag fått av min goa moster i Stockholm. Det var min gammelmormors vist är den vacker.



Fick även denna vackra tea service...


Sen har mannen fyllt 40 år så det har varit stort kalas med mycket folk och mycket förberedelser. Har inte så många bilder från kalaset... men roligt hade vi. STORT TACK till alla som kom och gjorde denna dag möjlig och underbar.

Har även tagit fram cykeln och börjat min väg till ett bättre och sundare livsstil... =0) om det nu går... Min man säger alltid "Hur länge håller det då" typ... men nu ska jag nog försöka göra honom förvånad... men jag gör ju detta för att må bra själv. Så när jag har städat färdigt i dag så ska jag cykla 2,1 mil med sonen där bak och en picknick korg med frukt och något annat nyttigt.

Har även uppdaterat min smyckes sida INAS SMYCKEN kolla in den.

Ha en fortsatt trevlig dag och goa kramar

5 kommentarer:

  1. Lycka till med din nya sundare livsstil ! jag skulle behöva samma sak , men vem gör inte det ?? Så otroligt vacker skål !! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  2. Hejsan Ina!

    En sundare livstil låter bra...jag måste ju oxå börja, när man väl börjat är det svårt att sluta tycker jag......
    HA det så gott i helgen!

    MiaMaria

    SvaraRadera
  3. Så fint du har det! Skålen och servisen är helt bedårande, cykla på och njut! Ha det bra, kram Eva.

    SvaraRadera
  4. Hejsan o tack!

    Kikar in för att önska en bra helg!

    MiaMaria

    SvaraRadera
  5. Hej Ina!!!
    Å vad du hade mycket att visa. Fint! Å vilken hurtbulle du är!!!
    Trevlig helg!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera