fredag 14 maj 2010

Lite roliga bilder

Hej goa vänner!

Här kommer bilder från vårt vardagsrum på övervåningen. Min man har tagit dessa och gjorde så att de blev så här häftiga... Han fick ju en kamera nu när han fyllde 40 år... En NIKON. Så nu hoppas jag att han kommer att ta mer bilder och att bildkvaliteten blir bättre här med.



I dag har vi städat och fejat. I morgon så kommer vi att fixa lite i trädgården med att gräva en rabatt vid växthuset där jag ska ha kryddor, och på andra sidan där det är skugga tänkte jag sätta ormbunkar om det funkar. Idag fick vi även ett stort lass gödselkompost som ska spridas lite i rabatterna. Det växer så dåligt hos oss så nu hoppas jag att det ska komma igång...



Sen i morgon kväll så kommer mannens bror och svägerska med barn på besök och det ska bli riktigt trevligt. Så vi får se vad vi hittar på...

Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg.
Goa kramar

3 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Har inte hunnit titta in till dig på ett tag,jag har saknat dina vackra inlägg och ditt inspirerande hem.
    Min tid har inte riktigt räckt till bloggen för jag och min bror håller på att röjer ur vår föräldragård som skall försäljas. Det har varit en jobbig tid med minnen och många saker som föräldrarna har samlat på sig under ett långt liv som nu skall fördelas mellan oss.
    Därför har det varit tyst från mig på din blogg men jag hoppas snart kunna skriva lite oftare till dig.
    Önskar dig allt gott och tack för rara hälsningar!
    Många kramar från Raina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag är här på premiärbesök i din mysiga blogg. Kommer snart tillbaka. Ha det bra. Kram

    SvaraRadera
  3. Men vilka fina bilder. Kram sari

    SvaraRadera