tisdag 24 november 2009

Lite julpyssel i pausen...

Hej Goa vänner!

Här kommer ett snabbt inlägg... Ugnen är på och jag väntar på att degen ska svälla lite och ugnen ska bli varm... under tiden gjorde jag dessa på 10 minuter... Det är ju modernt att sätta sådana här siffror runt blockljus till jul så det ska jag också göra och ni får se resultatet lite senare. De kommer att sitta fast på ljusen med något som jag inte riktigt vet än om det blir med pärlor eller spets... Vi får se. Nä nu måste jag ner och baka igen...

Ha en bra kväll och morgondag. Goa kramar

4 kommentarer:

  1. Vilken arbetsmyra du är, har du lite över så är jag spekulant hehehe;))fina greejer du gör
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är.Tycer det är så himla gulligt med dessa små siffror.Ha en skön kväll och en härlig onsdag kramiz Rita.

    SvaraRadera
  3. Kul idée! De kan man ju göra i vilken storlek som helst och hänga på fina ljus om man så vill. Fina !-) Marie

    SvaraRadera
  4. visst är det fint med sådana siffror i blockljusen, du är duktigt som fått dina så fina
    kramis

    SvaraRadera