torsdag 12 november 2009

Inspirationen...



Hej Goa vänner!


Nu är det dags att skriva igen, det var ett tag sedan. Här har snön kommit och gått igen... Men det ligger kvar ett tunt vitt frost/snötäcke... Vi har -3° och mörkt. Men livet leker ändå jag har precis varit och tagit influensa sprutan och sonen tog den förra veckan så nu är det gjort. Var lite i valet och kvalet hur vi skulle göra men beslutade oss ändå för att ta den. Så nu hoppas vi att vi gjort rätt.

Sen så har jag och sonen varit ledig idag så vi har bakat Corrins kladdiga muffins idag (se bild i morgon). Dom ska var till kyrkans Afternoon Te den 28 nov. Som vi ordnar till förmån till missionen "Ge för livet" . Det är något som jag brinner mycket för och det ska bli så roligt att baka och stöka inför det. Så det kan bli lite olika receptinlägg under tiden fram över.

Stugbygget ligger lite efter men nu är det strax klart på utsidan och vi ska börja på insidan och hoppas att vara klara i vår, men ni vet ju hur det är... vi får se... bilder kommer lite senare... är för mörkt att plåta.

Sen är jag så glad för alla kommentarer och era goa ord. Jag är ju snart uppe i 5000 besökare så det blir nog en tävling fram över, så håll ögonen öppna. Vi får se om det blir ett halsband eller en inredningsöverraskning.

Detta halsband gjorde jag i dag åt en vän som har beställt ett halsband och hon har inte sätt detta men hoppas att det ska bli bra. Gå gärna in på min smyckesblogg INAS SMYCKEN Kolla in den, kanske hittar du någon snygg julklapp till dig själv eller någon annan.

Är ni intresserade så håller jag även SMYCKESPARTYN i alla fall för er som bor här i Västernorrland. Vill ni ha någon annanstans så kan vi kanske ordna det med. Ni bjuder in ett gäng vänner på fika och jag kommer och visar mina smycken och ni får en gåva som värd. Är ni intresserade så maila mig på...

inas_smycken@hotmail.com

Ha en trevlig kväll och goa kramar

4 kommentarer:

  1. Supersnyggt smycke, hon kommer säkerligen att bli överförtjust! Ha det bra, kram Eva.

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert smycke, bor tyvärr lite långt bort! (utanför Göteborg). Ha en fortsatt skön söndag!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  3. Hej
    Tack för titten,underbart fina smycken.
    kram o ha en go dag
    ninni

    SvaraRadera