torsdag 2 juli 2009

Härligt...

Kära vänner!

Sitter här i värmen och svettas ute på farstukvisten (nya bänken) och dricker kallt te och läser nya numret av LANTLIV. Det är fortfarande varmt och lite kvavt så jag undrar om det inte snart är dags för åska. Men jag läser vidare jag gillar verkligen denna tidning kan läsa den gång på gång. Men jag inser att vi måste fixa en dyna och massa kuddar till denna bänk. Hela veckan när jag och min son nästan 4 år kommit hem från jobb och dagis så har vi satt oss där och myst en stund, bästa stunden på hela dagen.

I växthuset så sprakar det av liv, det växer så det knakar... Men man måste bara komma ihåg att vattna, puh...

Jag har fortfarande hosta och det gör mig lite extra nervös för nästa helg när jag ska simma Vansbro simmet.... Det är min sista del i TJEJ KLASSIKERN som jag är så stolt över att jag har tagit mig igenom så här långt. Så träningen har varit väldigt dålig denna gång jag har inte tagit ett simtag på länge... Men min tanke är att jag tar mig igenom detta och sen gör jag det aldrig mer...


Ha en trevlig kväll och morgondag....
Goa kramar

9 kommentarer:

  1. Ha de gott i värmen!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Visst är Lantliv underbar.Kan läsa den om och om.Nu är det svalt och skönt.Har ängelen flyttat nu ?Krya på dej från din hosta.Ha det gott kramizar ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. Ja, säg till bara när du vill ha hjälp.:-) Kram

    SvaraRadera
  4. Lantliv är en härlig tidning, helt underbar.
    Du får kurrera dig så du kan simma. Hur lång sträcka är det?
    Ha nu en skön helg
    Kramiz Britt

    SvaraRadera
  5. Oh vad underbart det låter att sitta där på verandan och njuta en stund, blir faktiskt lite avis=)

    Lantliv är så bra, det som är ett stort plus med tidningen är att den är så fin att titta på.

    Lycka till på Vansbrosimmet.
    Ha det så gott.
    Kram Ida

    SvaraRadera
  6. Låter som ni har det riktigt mysigt, lycka till med simtävlingen. Kram Eva.

    SvaraRadera
  7. Hej & tack för titten hos mig! Vad kul att du vill vara med i min utlottning...Ltcka till! Synd att jag missade din =(
    Vilken fin blogg du har! Återkommer gärna! Lägger till dig i min lista, så jag hittar tillbaka till dig...hoppas det är ok?

    Ha en fin vecka! Kram Anki

    SvaraRadera
  8. Hej igen!
    Tack söta...jag trodde jag missat hela härligheten 'ler'
    Du gör så vackra smycken!
    Nu har jag iaf kommenterat på rätt ställe, hihi!

    Bamsekram!

    SvaraRadera
  9. ojojoj vad du är duktig som kör klassikern tycker jag.Hoppas verkligen du blir fri din hosta...När går simningen av stapeln? Såg dina fina flaskor ni hittat. Jag har ju precis införskaffat mig sådana jag oxå./Kram Carina

    SvaraRadera