måndag 21 april 2014

Påsklov...



Hejsan Goa vänner!

Igår så kändes det verkligen att det är lov.   Börjat att koppla av och börjar känna mig  mycket piggare och lite utvilad. Igår så tog jag en lång promenad på 2 1/2 timme och bara njöt av livet. Jag skippade gudstjänsten och hade lite egentid. Sååå skönt även om vädret inte var det bästa. Sen myste jag med familjen jag och sonen spelade orgel i två timmar. Men en stor frustation att jag inte kan hjälpa honom när han kör fast. Men kul har vi ändå. 

Sen åkte vi hem till mina föräldrar och åt etiopisk mat. Åh va det var gott som vi har längtat. Njuter av maten varje gång. 


Idag har jag bara varit och sprungit 12 km och trodde jag skulle dö... Fy va jobbigt. Men sonen på cykeln och mannen som drog så kom jag runt. Men det är bara att träna. Min man har anmält oss till Lidingö loppet så nu är det bara att köra några pass. 


Jag gick igenom mina gamla spelnoter i dag och inser att det är precis 30 år sedan jag spelade tvärflöjt. Och min lärare hade inte det lättaste. Såg en anteckning om att jag ska komma ihåg att titta på noterna... Hittade även lite andra noter från min ungdomstid i ungdomskören "Futurum" i Umeå. Hittade även min favorit sång "Det vackraste" av Lisa Lindberg. Nostalgi...


Ha en bra tisdag!
Inas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar