fredag 18 april 2014

Glad påsk!

Hej alla Goa vänner!

Det är ett tag sedan jag skrev. Inser att tiden igenligen inte räcker till men att det igenligen inte tar så lång tid att skriva några rader. 


Än förra veckan var jag i mellansel och hade en skolvecka. Tänk att dessa veckor kan vara sååå fantastiska. Jag har underbara klasskamrater och en härlig lärare. Från torsdag eftermiddag till söndag förmiddag hade vi retrit där vi alla var tysta. För utom när vi sjöng eller läste högt tillsammans på mässorna. 

Jag hade svåtrt att vara tyst när jag vandrade runt i skogen. Det blev tre sångtexter på en och halv dag. Men jag mimade mellan varven. Det var en fröjd för hjärtat att få sakta ner och ta det lugnt en stund med Goa vänner. De fanns där även om man inte sa något.  

Den här veckan har varit full med jobb och jag har varit trött och förkyld men nu är det påsklov och mys med familjen

Glad påsk!
Go kramar till er alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar