lördag 26 april 2014

Gammalt örngott!

Hej Goa vänner!


Idag har jag varit i stan och shoppat med Tirunech och ätit gott på "Tant Anci & fröken Sara" tyvärr tog jag ingen bild men det var fantastiskt gott. En tjej eftermiddag med mys...  Sen köpte jag en födelsedags present till min älskling som fyller år på måndag. Så i morgon ska vi fira honom med tårta och paket. Det blir tidigare eftersom jag jobbar sent på måndag.  Men han blir firad även på måndag när hans föräldrar kommer upp från Västerås och ska va uppe en vecka. 

Jag köpte ett kitt nagelvård. Med nagellack som ska härda under ledlampa och fick öva på min mamma Tirronech och det blev ett bra resultat. Så nu är det slut på trasiga naglar hoppas jag. 

I kväll har jag sytt ett överdrag till min overlock symaskin den har stått och samlat en massa damm. Men nu äntligen tog jag mig tid och sydde ett utav ett gammalt örngott. 

Ha en bra söndag!

Inas





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar