onsdag 3 november 2010

Smyckesvisning i lillstugan, nu är den invigd...


Hej Goa vänner!
Nu har jag tagit fram sparken (sonens) och ställt en lykta och ljung runt om den. Det blev väldigt snyggt. Nu saknas bara snön... vart tog den vägen? Nu har jag haft mitt första smyckes visning i lillstugan. Det känns jätteroligt. Här kommer några bilder från kvällen. Jag kommer att ha öppet även i morgon mellan 18.00 och 21.00. Det kom några på besök i kväll.


Utsikten in från fönstret...


Det blev fika "Ingers kladdkaka" te och kaffe...


Ser ni att jag har snott sonens lampa och satt en ny skärm och senare ska jag spreja den vit. Fast jag skulle vilja ha en till för att ha i det andra fönstret... Någon som har liggande som vill sälja?


Här är halsbanden som jag har tillverkat för fullt. Och i morgon ska jag visa mer av övriga lillstugan.

Fikat var gott, jag hade inte hunnit ta bort formen här men den var hög och god.

Ha det så gott så hörs vi i morgon.
Goa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar